Spojte se s námi


Celebrity

YouTuber Jon Mariánek uspořádal dlouho očekávaný sraz. Své fanoušky spíše zklamal

Publikováno

dne

V Praze se dne 13.8. uskutečnil dlouho očekávaný sraz jednoho z největších českých youtuberů Jona Mariánka. Mnoho fanoušků se na setkání těšilo nejen kvůli tomu, že youtuber do České republiky dorazil poprvé po 5 letech, ale na akci se také rozdávalo 10 aut a milion korun. Vše ale nedopadlo tak dobře, jak se očekávalo.

Kdo je Jon Mariánek?

Jon Mariánek je český YouTuber, který se proslavil zejména svými videi z USA, ve kterých ukazuje, jaké to je žít ve společnosti bohaté smetánky, do které se dostal díky práci pro jednoho z nejznámějších amerických youtuberů Jakea Paula. Ve svých videích také často motivuje mladé lidi k tvrdé práci a dřině, díky které se i on stal milionářem.

Akce

13.8.2024 se uskutečnila samotná akce. Na ní jste se mohli dostat pomocí vstupenky, kterou jste získali, pokud jste odebírali jeho HeroHero účet. Cena začínala na 19 Eurech (cca 480 korun) a zvyšovala se s tím, jak se vstupenky prodávaly.

Původně se měla akce konat na Letňanech, ale na poslední chvíli ji Jon přesunul do Riegrových sadů v Praze. Jon Mariánek obhajuje přesunutí akce neprofesionálním přístupem zaměstnanců areálu v Letňanech, mnoho lidí to ale zpochybňuje, protože se tak stalo na poslední chvíli, kdy se zjistilo, že se neprodalo tolik vstupenek, jak se předpokládalo.

Kdo se na akci objevil ?

Na akci se objevil celý tým Jakea Paula, což zahrnovalo nejen samotného Jakea Paula, ale také jeho blízké spolupracovníky a přátele. Jake Paul je známý nejen svými videi na YouTube, kde má přes 20 milionů odběratelů, ale také svou úspěšnou kariérou v boxu. V posledních letech se však Jake Paul začal intenzivně věnovat boxu a rychle si získal pověst vážného soupeře v ringu.

Také se zde objevil Steven Gash, který je známý pro svá vtipná a kreativní videa. Dále se na akci ukázal Kazma, populární český bavič a moderátor, který je známý svými odvážnými a často kontroverzními kousky. Kromě nich na akci dorazila řada dalších známých českých youtuberů, kteří přišli podpořit Jona Mariánka a setkat se s fanoušky.

Tato pestrá sestava hostů přilákala mnoho návštěvníků, kteří měli možnost vidět své oblíbené tvůrce naživo a získat od nich autogramy nebo se s nimi vyfotit.

VIP vstupné

VIP vstupné, které stálo 2500 Kč, mělo nabídnout návštěvníkům srazu Jona Mariánka a Jakea Paula v Praze řadu výhod oproti běžnému vstupnému. Očekávalo se, že VIP vstupenky poskytnou přednostní vstup, exkluzivní přístup k určitým oblastem, možnost setkat se s influencery osobně a další speciální zážitky.

Nicméně mnoho návštěvníků vyjádřilo svou nespokojenost s tím, že tyto výhody nebyly na akci skutečně poskytnuty. Místo toho se VIP návštěvníci ocitli ve stejně dlouhých frontách jako ostatní a neměli žádný zvláštní přístup nebo výhody, které by ospravedlnily vyšší cenu vstupenky. Tento nedostatek organizace vedl k frustraci a zklamání mezi fanoušky, kteří očekávali lepší zážitek za své peníze.

Tato situace vyvolala mnoho negativních komentářů na sociálních sítích, kde lidé sdíleli své zkušenosti a kritizovali nedostatečnou přípravu a organizaci akce.

Speciální merch

Na akci se také prodával exkluzivní merch, který byl speciálně vytvořen pro tuto událost a nebude již k dispozici. Tento merch zahrnoval limitované edice triček, mikin, čepic a dalších předmětů s unikátními designy, které odkazovaly na spolupráci Jona Mariánka a Jakea Paula.

Fanoušci měli možnost zakoupit si tyto exkluzivní kousky přímo na místě, což přidalo akci na atraktivitě. Mnozí z nich si cenili příležitosti získat něco jedinečného, co jim bude připomínat tento speciální den.

Slabá propagace

Mnoho lidí si stěžovalo, že akce byla propagována pouze 10 dní před jejím uskutečněním. Tato krátká doba na propagaci vedla k několika problémům. Za prvé, mnoho fanoušků se o akci dozvědělo až na poslední chvíli, což jim ztížilo plánování účasti. Někteří lidé, kteří by jinak rádi přišli, neměli dostatek času na to, aby si zařídili volno nebo cestu do Prahy.

Za druhé, krátká doba na propagaci znamenala, že informace o akci se nemohly dostatečně rozšířit mezi širší veřejnost. To vedlo k  tomu, že někteří fanoušci, kteří by měli zájem, se o akci vůbec nedozvěděli.

Nedostatečná propagace navíc mohla ovlivnit i samotnou organizaci akce. S tak krátkým časovým rámcem bylo obtížné zajistit všechny potřebné detaily a připravit se na velký počet návštěvníků. To mohlo přispět k problémům s organizací, jako byly dlouhé fronty a nedostatek výhod pro VIP vstupenky.

Shrnutí

Sraz Jona Mariánka byl bezpochyby událostí, která přitáhla pozornost mnoha fanoušků. Akce byla zajímavá především tím, že Jon rozdával auta a peníze, což bylo pro mnoho účastníků velkým lákadlem. Velkým problémem byly dlouhé fronty ve vedru. Zda byla akce propadák, ale necháme pouze na vás.

Zdroje: Redakce, Osobní zkušenost, YouTube, Wikipedia, AntiYoutuber.cz

Oblíbené