Spojte se s námi


Zajímavosti

Počasí vhodné pro Pumpkin Spice Latte? Tohle byste měli o slavném nápoji vědět, než si ho objednáte

Nedáte dopustit na dýňové latte a od konce srpna nedočkavě čekáte, až se objeví v nabídce? Jeho sezóna je již v plném proudu. Kolik toho ale o tomto slavném nápoji vlastně víte?

Publikováno

dne

Nedáte dopustit na dýňové latte a od konce srpna nedočkavě čekáte, až se objeví v nabídce? Jeho sezóna je již v plném proudu. Kolik toho ale o tomto slavném nápoji vlastně víte?

Kdy si můžete dýňové latte objednat? Jeho sezóna je poměrně krátká

Sezóna oblíbeného dýňového nápoje, který můžete znát pod názvem Pumpkin Spice Latte, nastává každoročně začátkem září a končí zkraje listopadu.

V čem tkví tajemství okouzlujícího PSL?

Za dobu své existence se dýňové latte stálo naprostou senzací, přitom se skládá z:

  • espressa
  • šlehaného mléka
  • šlehačky
  • skořice
  • muškátového oříšku
  • hřebíčku
  • posypky na dýňový koláč

Evropská versus americká verze

Pokud byste si dýňové latte objednali v USA, pravděpodobně by vás zaujala jeho chuť, která se od té evropské liší. Do nápoje bylo totiž v roce 2015 přidáno dýňové pyré, které se ale na našem kontinentu neuchytilo, zatímco v Americe na něj nedají dopustit.

Co jste o Pumpkin Spice Latte nevěděli?

  • Pro řetězec Starbucks je PSL třetím nejprodávanějším nápojem. Když vezmeme v úvahu, že se prodává pouze dva měsíce v roce, skutečně se jedná o velice oblíbený nápoj, který každoročně přinese společnosti nemalé peníze.
  • Původní název Pumpkin Spice Latte byl Fall Harvest Latte.
  • Letos oslavil populární dýňový nápoj již dvacáté narozeniny.
  • Původní recepturu vymyslel Peter Dukes, který má na kontě i další populární sezónní drinky.

Nové úpravy a varianty fenoménu

Protože zákazníci kaváren je v dýňové sezóně berou útokem, stále vznikají nové verze nápoje a fanoušci tak mohou vyzkoušet například Iced Pumpkin Cream Latte, Pumpkin Spice Frappuccino Blended Beverage či Pumpkin Cream Cold Brew.

Kdybyste se náhodou v sezóně PSL ocitli v Americe, můžete si dokonce pochutnat i na verzi s alkoholem, která vás prohřeje víc než klasický horký nápoj s dýňovou posypkou.

Vedení sítě kaváren myslí i na vegany, tudíž je nápoj možné zakoupit ve zcela veganské verzi.

A protože PSL zkrátka táhne, společnost Starbucks z toho těží maximum, tudíž je v nabídce dýňový merch, jenž je inspirovaný podzimem. Aby byly tyto výrobky ještě unikátnější, jedná se o limitovanou edici.

Ať už se řadíte k fanouškům PSL či nikoliv, musíte uznat, že se jedná o velice chytrý marketingový tah.

Zdroje: Starbucks, Forbes

Oblíbené