Novinky
Sociální síť Snapchat umožní influencerům vydělávat na provizích
Známe to již například z YouTube, influenceři na sociální síti Snapchat si ale dosud nemohli přímo na síti vydělávat. To by se nyní mělo změnit a Snapchat si tím slibuje i příliv nových uživatelů.
Influenceři, jenž používají sociální síť Snapchat, se mohou začít radovat. Přibude totiž nový druh reklamy, která se bude zobrazovat ve Stories.
Ty zná širší veřejnost z Instagramu, který je ale víceméně z této sítě přebral, tudíž Snapchat přestalo používat velké množství lidí, jelikož bylo na Instagramu vše pohromadě.
Reklama uprostřed Stories přinese influencerům možnost vydělávat na provizích. Sumy dosud nejsou nijak známé, stejně tak i fakt, zda tato funkce bude fungovat i v našich končinách.
„Stories zjednodušují tvorbu obsahu a zapojení publika. Věříme, že umístění reklam mezi veřejně přístupná Snap Star Stories stejně tak zjednoduší i cestu k finančnímu úspěchu,” oznámil Snap na svém webu.
Tímto ale výčet novinek v populární sociální síti nekončí. Snapchat oznámil spolupráci s Ticketmasterem, tedy portálem, jenž se zabývá prodejem vstupenek na sportovní či kulturní akce.
Ty se pak budou uživatelům zobrazovat na Snap Mapě a vše má být personalizované. Lidem tak neuniknou události, které by je mohly zajímat.
Tato funkce bude dostupná i v České republice, na Slovensku ale zatím nikoliv. Důvodem novinek je finanční situace, tržby během roku narostly o 42 procent.
Zdroj: Snap, TechCrunch, Mediaguru
-
Filmy a seriálypřed 1 dnem
Vánoce na TV Nova: Program plný pohádek, filmových hitů a ikonických speciálů
-
Autapřed 1 dnem
Nejděsivější nehoda ve Formuli 1: Svodidla se stala pro jezdce gilotinou
-
Reality showpřed 1 týdnem
Má Clash of the Stars lepší podmínky než Oktagon? Bojovník si postěžoval na směšnou výplatu, kterou tuzemská jednička nabídla
-
Reality showpřed 1 týdnem
Zrádci: Nicole má novou kolegyni, Alenka stále povídá a Tuňák má jeden projev za druhým