Spojte se s námi


Různé

TV Nova mění svou tvář novým logem po 7 letech. Nekonečná smyčka nahradila staré logo

Televize Nova, která letos slaví své 30. výročí, překvapila zásadní změnou své vizuální identity. Dosavadní logo spirály nahrazuje nový symbol nekonečná smyčka. TV Nova touto změnou vizuální identity zahájila nové strategické směřování, kterým propojí svou značku s diváky a přiblíží se jejich potřebám.

Publikováno

dne

Televize Nova, která letos slaví své 30. výročí, překvapila zásadní změnou své vizuální identity. Dosavadní logo spirály nahrazuje nový symbol nekonečná smyčka. TV Nova touto změnou vizuální identity zahájila nové strategické směřování, kterým propojí svou značku s diváky a přiblíží se jejich potřebám.

Televize Nova, jenž letos oslaví 30. let na českém trhu , představila novou vizuální identitu. Největší změnou TV Nova je nový grafický prvek nekonečné smyčky, který nahradí dosavadní spirálu.. Tento nový symbol bude ve veškerých vizuálních výstupech televize Novy a vyjádří vztah k divákům.

Nové Logo TV Nova

TV Nova naposledy měnila logo v roce 2017, kdy zároveň došlo ke sjednocení všech stanic pod značku skupiny Nova. Po 7 letech tak přišla další významná změna, jenž reflektuje snahu televize přizpůsobit se moderním trendům a potřebám svých diváků.

Redesign vizuální identity měla na starost newyorská agentura Loyalkasper, která již vytvořila vizuální identitu pro světové giganty jako Disney+ či MTV.  Nova tak pokračuje ve své tradici spolupráce s nejlepšími kreativními agenturami, aby svým divákům poskytla to nejlepší.

Nové logo TV Nova symbolizuje nekonečnou smyčku zábavy, jenž televize poskytuje již 30. let. Modrá barva se stala hlavní barvou a je doplněná o červenou a bílou barvu. Tento vizuální koncept se promítá nejen na obrazovkách ale i na sociálních sítích, v upoutávkách, na externích reklamních plochách, a i na podpisových kartách a zpravodajských mikrofonech.

Diváci mohli vidět nové logo již devátého srpna v horním levém rohu obrazovky. Tento redesign je výsledkem strategického rozhodnutí, které má za úkol propojit značku s diváky a více se přiblížit jejich potřebám.

Co o tom říká TV Nova

Generální ředitel TV Nova, Daniel Grunt, k tomu říká: „Chceme se více přiblížit našim divákům, chceme jim více naslouchat, ještě více stát na jejich straně. Změna toho, jak k nim nejen přes obrazovku promlouváme, je klíčovým krokem tímto směrem. Věříme, že si nové logo naši diváci oblíbí. Tím ale pro tuto chvíli nekončíme, nový vizuál totiž brzy dostane i stanice Nova Cinema, která si to jako čtvrtá nejsledovanější stanice u nás bezpochyby také zaslouží.”

 „Naše nová vizuální identita symbolizuje diváky jako vnitřní kruh a Novu jako ten vnější. Pro nás je to zpodobnění naší snahy vytvářet svět zábavy, který se nekonečně točí kolem našeho diváka,“ vysvětluje Jakub Strýček, marketingový ředitel. „Novou podobu naší značky jsme vyvíjeli velmi pečlivě, téměř celý rok. Zároveň si půjčujeme i trošku toho, co pro diváky znamenala Nova v době, kdy začínala vysílat před třiceti lety.. Doufám, že si to diváci nejen v nové podobě loga najdou.“  dodal.

„U příležitosti výročí našeho zrodu před třiceti lety se vizuálně vracíme k samému počátku našeho společného příběhu. Televize Nova a divák. Příběh, který neskončí, dokud jsme spolu. Naším cílem bylo zachovat dědictví, které s sebou značka Nova nese, ale zároveň najít nové, moderní pojetí, aplikovatelné na všechny současné i budoucí způsoby komunikace. Hledali jsme grafický symbol jasně rozpoznatelný napříč všemi platformami,“ prozradila Jana Vavreková, a uzavírá: „Nekonečná smyčka tvoří základ naší nové brandové identity, na které dále budujeme.. Společně se symbolem totiž měníme i způsob komunikace s naším divákem. Je to dialog, který nikdy nekončí. Posloucháme se, pomáháme si, inspirujeme se, informujeme a samozřejmě – bavíme se. Jsme tady jeden pro druhého. Vždycky.”

TV Nova představuje nekonečnou smyčku nejen jako nový grafický symbol, ale hlavně jako základ pro další rozvoj své značky. Novou vizuální identitou zahajuje větší změnu, kterou promění svou komunikaci s diváky. Jana Vavreková říká, že Nova tímto krokem otevřela dialog, který nikdy neskončí. Nova nadále naslouchá, inspiruje a informuje své diváky, zatímco se společně baví.“

zdroj: TV Nova, redakce

Oblíbené